Herkent u dit ook in uw bedrijf ? | HeW Financieel Management

Nog maar 2 maanden en dan is het jaar 2019 alweer voorbij!

Voor veel administraties binnen bedrijven betekent dat er een drukke en misschien wel stressvolle periode aanbreekt om alle gegevens weer op een rijtje te zetten en het management te informeren hoe het bedrijf er financieel voorstaat. Herkent u dit ook in uw bedrijf?

Deze stressperiode kunt u reduceren door uw administratie efficiënter te organiseren en indien u een periodiek (maand, kwartaal, halfjaar) rapportage cyclus hanteert hoeft de jaarafsluiting niet een extra belasting te zijn voor u en uw medewerkers.

Tussentijds kan het ook andere voordelen opleveren voor het managen van het bedrijf waardoor er tijdig kan worden bijgestuurd.

Wij adviseren u graag om in periode deze stress te reduceren en gaan graag met u in gesprek welke verdere voordelen een slimmere aanpak voor u en uw bedrijf kan opleveren.

Add a Comment

Your email address will not be published.